Saturday 5 August 2017

Forum forex srbija


Iskustva sa prvim odlaskom u inostranstvo i savjeti Ozbiljno Mts nudi da postavi antene na naoj zgradi. Koliki je rizik po zdravlje quotUberquot taksi ili neminovnost razvoja tehnologije Shellshock LinuxUnix bug di bash shell Stanovanje van grada a posao u lulus Google Maps ima Street View za Srbiju Vip - Nove SMART tarife, NOVO tarifiranje na postpaidu 90s 60s i novi dodaci Poslovna komunikacija u 21 Veku - email vs telefonski razgovor Kako se izlazi iz nocne lebih quotnemam vise smage ni volje da radimquot ivot u Norvekoj, kako otii i kako se ivi tamo Oporezovanje IT izvoza i rada od kue (freelancera) IT posao nakon sertifikata, isplativost i razlike u Odnosu na ostatak IT-a Drava sabotira izvoz robe preko interneta Samo za ljubitelje spejs sint, italo diska, starijeg tehna .. Batovanstvo 2013 - Proizvodnja za sopstvene potrebe - ta nam je inisi Kako izgleda radno mesto Program PHP Outsourcing u Srbiji: kako startovati, Na sta paziti i da li preporucujete Zato NISTE otili u inostranstvo Bojan Bai doktorirao u 26. godini Planirano zastarevanje proizvoda SSD-ovi quotnove generacijequo T, istine i obmane Porez na kamatu na tednju i kapitalnu dobit se poveava na 15 Akcija Centrala: Uhapeno 11 hakera Da li je VOIP u Srbiji nelegalan 1,000,000,000,000 FramesSecond Photography - Ramesh Raskar IT firma, samostalni projekat ili. Koliko je MySQL baza gratis Banke online Pravo na izdavanje VISA Bisnis ElectronVISA Bisnis kartice imaju sva pravna lica iji zahtev bude odobren i koja otvore namenske beskamatne depozitne raune na ime koriscaronenja VISA Bisnis ElectronVISA Bisnis kartice u banci Socieacuteteacute Geacuteneacuterale Srbija. VISA Bisnis kartika Vam omoguava da brzo i jednostavno plaate troscaronkove reprezentacije i da bezbrino odlazite na slubeni put ndash uvek je na raspologanju za plaanje vascaronih troscaronkova, ukoliko troscaronkove slubenog puta platite karticom, imate i putno osiguranje. VISA Alterna kartika se izdaje korisnicima usluga Socieacuteteacute Geacuteneacuterale Srbija koji primaju platu preko rauna bez depozita. Klijentima koji ne primaju platu preko banke, kartica moe biti odobrena uz garantni depozit. Socieacuteteacute Geacuteneacuterale Srbija zadrava pravo da bez obrazloenja ne odobri zahtev za izdavanje kartice VISA Alterna karticom moete plaati dinarima u zemlji i inostranstvu na preko 20 miliona prodajnih mesta. Na Vama je samo da izaberete da li ete plaati odloeno ili na rate. 26 komentara Marija Petrovic 19.05.2011. Izuzetno je duga i spora procedura za dobijanje njihovih usluga, od dozvoljenog minusa melakukan kredita. Uzimaju proviziju za podizanje novca na njihovom bankomatu sa njihovim debitnim karticama, saya untuk su prva tri podizanja u mesecu besplatna, svave sosta kosta 15 dinara po transakciji. Nemaju cekove i sve vrste uplata koje nisu vezane za usluge njihove banke mozete obaviti samo do 14h svakog dana. Ja nisam zadovoljna njihovim uslugama. Nisam zadovoljan ovom bankom jer su spori saya neazurni. U ekspoziturama u unutrasnjosti nemaju odgovor na neka pitanja i neobavesteni su, seorang kada sam pozvao glavnu poslovnicu u Beogradu, dobio sam odgovor. Izmedju ostalog, sluzbenica banke u unutrasnjosti mi je rekla pred kraj radnog vremena da dodjem neki drugi put, jer je ona bila premorena da mi radi kreditnu karticu. Ja sam naravno otisao u drugu banku aku koja mi je izasla u susret. Marija Petrovic 20.05.2011. Svaka banka, pa i ova ipak ima neku pozitivnu fituru. Cini mi se da su koliko-toliko blagonakloni prema svojim klijentima kada je u pitanju kasnjenje prilikom izmirenja dugovanja, ne zure sa prijavljivanjem kreditnom birou, saya tolerisu neka kasnjenja prilikom otplate. Ali to nije dovoljno da bih ja licno i dalje bila klijent ove banke. Imaju ekove, saya skida se ekstra novac kad se koristi kartica banke. Banka radi melakukan onoliko sati koliko je radno vreme, sebuah esto i due. NEMAJU CEKOVE. Zato im ja dajem jedan veliki MINUS. A i sve drugo sto su rekli prethodnici je tacno. Posebno saya je iznerviralo sto naplacuju upit stanja na njihovim bankomatima. Kakav bezobrazluk Zato sto na ekranu mengajukan stanje - naplate vam proviziju. Pa koje oni tu imaju troskove. Jako sam nezadovoljan ovom bankom i promenicu je cim pra budem mogao Naravno da nemaju ekove Upit stanja na njihovim bankomatima sa njihovom karticom posle treeg puta u toku meseca kota 15 dinara aku ako nekad ostanu karena, ne primaju klijente posle radnog vremena. I treba im dugo , Dugo vremena da zavre sa jednim klijentom kada rade dozvoljeni minus ili kredit jer im je procedura komlikovana. Da ne priam o zaposlenima na alteru koji sporo i dugo rade, bar kad su filijale ove banke u unutranjosti u pitanju. Aku ponavljam, nemaju ekove Obratite panju ukoliko elit da ugasite raun u Vaoj banci. Ja sam trenutno u procesu gaenja rauna u ovoj (Sosijete eneral) banci i pretpostavljam da je svuda, uglavnom ista procedura, kao untuk je ovde. Nakon ke sam izmirila apsolutno SVA dugovanja saya ostavila par stotina dinara za svaki sluaj, dobila sam informaciju u ekspozituri Da mogu zvanino da ugasim raun tek za 30 dana, tj. Da tek posle tog vremena mogu da dobijem potvrdu nakon koje u zvanino moi da prebacim mesena primanja u drugu banku. Da li je untuk politika svake banke, ne znam, ali su me uslovili na ovaj nain da jo dve polumesene isplate legnu na njihov raun iako im vie nita ne dugujem, iu procesu sam gaenja, kako oni to kau, nakon ega e me izdavanje potvrde Da sam konano ugasila raun dodatno kotati (jo puno potvrda sam ve platila). U drugoj banci sam uslovljena rokom za prenos zarade, u ovoj mi gase raun tek za 30 dana, untuk znai, mi kijenti smo uvek na neki nain oteena strana. EBanking je jedan od najloijih koje sam video, mada ne znai da nema gorih. Potrebno je da prodje saya melakukan 24 sata da bi se transakcija pojavila na ebankigu, tako da takorei nemad nikada uvod u pravo stanje rauna. Da li je neko ima iskustva sa otvaranje Paketa Standar ije meseno odravanje stoji 150 din. U banci su mi rekli da je najmanji paket 250 dinara, iako i na zvaninom sajtu stoji da postoji i ovaj paket od 150 dinara. Banka sa ubeljivo najgorim osobljem koje sam ikada susrela Neobrazovani-salterska sluzbenica je insistirala da mi naplati KAMATU jer podizem novac sa SVOG racuna u banci. Spori su za sve, licni bankar vas NIKADA ne obavestva ni o cemu (moje iskustvo u inostranstvu sa licnim bankarom je da vas on obavestava o svemu vezano za vas i vas racun u banci). Ovo je samo ukratko, da ne duzim dalje. Hvala Bogu da sam pobegla glavom bez obzira, dok mi nisu skinuli kozu sa ledja. Iskreno nikom ne preporucujem, jedino ako vam je dosadno u zivotu i volite da vas neko stalno maltretira. Ivan Krgovic 28.09.2011. Banke su zapravo izmisljena institutija koju su prvobitno smislili jevreji radi klasicnog legalnog zelenasenja. Kako bi drugacije bilo logicno da zakonski morate imati tekuciembak na koji dobijate zaradu a za koriscenje vaseg novca oni Vam jos i naplate proviziju a to je samo vrh ledenog brega. Tako da U BANKE IDITE SAMO AKO NEMATE DRUGIH MOGUCNOSTI A USTVAR I NEMATE IH. SRECNO Iskreno pozeljno je da proverite licnog bankara Izuzetno neodgovrno ponasanje kada su u pitanju licni podaci i informacije vezane za njih. Licni bankar je neprofesionalno obavestavao. Meni nepoznato kutu mi kretanjima na MOM racunu. Pazite se, nestrucni ljudi ili mozda jednostavno bezobrazni. Milan mitrovic 16.11.2011. Veoma spori, neodgovorni, nestrucni. Svetlana Zgrabljic 21.11.2011. Ova banka je neverovatna. Uzela sam potroaki kredit za kupovinu raunara, ako se uopte seate Forum raunara a da nisam ni znala ko je upetljan u tu priu i koliko su kamate. Dola sam samo da potpiem ugovor jer su saya deca, koja su ve odrasla, zbrzala sa priom da je untuk super pa nisam obratila panju na veoma vane podatke. Elem, kasnila sam sa otplatom i vrlo brzo su mi stavili adm. Zabranu na platu koju sam otplaivala skoro dve godine. Ukupan dug je bio 54.000,00 dinara. Mislila sam da je taj ostatak duga koji u otplatiti preko adm. Zab Sve. Ali, oni su saya kontaktirali saya dok su mi skidali novac sa piring traei da istovremeno plaam jo toliko da bih stigla da izmirim digali. Nita nisam shvatala jer sam mislila da su sve kamate, redovne, zatezne i sve koje postoje uraunate u taj digali. Otplatila sam pra oko dva meseca ovo dugovanje, da bi saya ve sledeeg dana zvali, a i poslali na kuu dugovanje zatezne kamate od oko 19.000,00 din. Obratila sam se svom Raunovodstvu na ta su se vrlo udili, jer moj kredit nije bio tako veliki da bi uopte zatezna kamata mogla da bude tolika. Ako bi i postojala zbog kanjenja, iako je svakog meseca skidan redovni iznos koji su oni odredili kao ratu zatez. Kamata ne moe nikako biti tolika. Kontaktirali su saya jo dva puta i rekli da uplatim, moe i na rate, ovaj iznos zatezne kamate. Ne znam ta da radim jer iako ih prijavim Narodnoj banci (raspitala sam se) ne verujem da u ita postii. NBS ima toliko pritubi a ako pristanete na tzv. Dil sa bankom iz toga neete izai tako lako. Jo samo da dodam da Forum raunari, moete i proveriti uopte nemaju email adresu a vre prodaju raunara i opreme. Mislim, ne mogu da verujem kakva sam guska bila, jo me vie boli to u ipak morati da im platim zateznu kamatu. Pazite se ljudi, u bankama samo kamate i kamate na kamatu i zatezne i za upit stanja, i izvod i datum i za Dobar dan i. Svetlana Zgrabljic 21.11.2011. Ova banka je neverovatna. Uzela sam potroaki kredit za kupovinu raunara, ako se uopte seate Forum raunara a da nisam ni znala ko je upetljan u tu priu i koliko su kamate. Dola sam samo da potpiem ugovor jer su saya deca, koja su ve odrasla, zbrzala sa priom da je untuk super pa nisam obratila panju na veoma vane podatke. Elem, kasnila sam sa otplatom i vrlo brzo su mi stavili adm. Zabranu na platu koju sam otplaivala skoro dve godine. Ukupan dug je bio 54.000,00 dinara. Mislila sam da je taj ostatak duga koji u otplatiti preko adm. Zab Sve. Ali, oni su saya kontaktirali saya dok su mi skidali novac sa piring traei da istovremeno plaam jo toliko da bih stigla da izmirim digali. Nita nisam shvatala jer sam mislila da su sve kamate, redovne, zatezne i sve koje postoje uraunate u taj digali. Otplatila sam pra oko dva meseca ovo dugovanje, da bi saya ve sledeeg dana zvali, a i poslali na kuu dugovanje zatezne kamate od oko 19.000,00 din. Obratila sam se svom Raunovodstvu na ta su se vrlo udili, jer moj kredit nije bio tako veliki da bi uopte zatezna kamata mogla da bude tolika. Ako bi i postojala zbog kanjenja, iako je svakog meseca skidan redovni iznos koji su oni odredili kao ratu zatez. Kamata ne moe nikako biti tolika. Kontaktirali su saya jo dva puta i rekli da uplatim, moe i na rate, ovaj iznos zatezne kamate. Ne znam ta da radim jer iako ih prijavim Narodnoj banci (raspitala sam se) ne verujem da u ita postii. NBS ima toliko pritubi a ako pristanete na tzv. Dil sa bankom iz toga neete izai tako lako. Jo samo da dodam da Forum raunari, moete i proveriti uopte nemaju email adresu a vre prodaju raunara i opreme. Jo me vie boli to u ipak morati da im platim zateznu kamatu. Pazite se ljudi, u bankama samo kamate i kamate na kamatu i zatezne i za upit stanja, i izvod i datum i za Dobar dan i. Borka Avramovic 19.06.2012. Uzas jedan toliko ne ljubaznog kreditnog sluzbenika nisam skoro srela. Ja u banku idem po informaciju a ne da se neko izdire na mene i preti raskidom ugovora ko da smo mi budale, pa ako placam ratu uredno sto bi raskidali ugovor zbog pitanja. Moj savet je zaobici ovu banku u sirokom luku bez obzira da li vasa firma ima neki popust kod njih na kamatu za kredit. Uzasni sluzbenici koji ne zele da informisu Aleksandar Jovanic 06.08.2012. Aku moje iskustvo je kalah Bilo je saya pra 4-5 godina, nakon cega sam ugasio racun. Probali su da me muce sa gasenjem i davali mi rok, ali sam digao veliku frku aku rekao da cu ih tuziti, pa su mi ugasiliacun. Zbog potrebe posla sam ponovo otvorio racun, saya opet ista, losa prica. Home Bank ne funkcionise i 2 nedelje ne mogu da isprave, da mi pruze uslugu koju reklamiraju i pruzaju. Grozni su, svenjoskolci svenkoskolci, citaci flayer-a. Mislim da su im i direktori los kadar imaju velike plate i ne zanimaju ih problemi klijenata. Tj. Problemi u okviru banke Mnogo novca zaradjuju saya mnogo su drski. Srd Srd 08.08.2012. SG banka, uasno birokratska. Prole godine sam hteo da kupim auto u Nissanu kad su imali neku akciju. Prvo, kao buduem korisniku kredita nema nikakvih info o papirima ta treba doneti, osoblje u RenaultNissan salonu isto nema informaciju nego te cimaju 10x za svaku stvar posebno pod izgovorom, banka trai. Poses 3-4 cimanja sam im se zahvalio na pokuaju saradnje. Toliko o banci i odnosu prema gradjanima. Srd Srd ne nalazi li bar trunku odgovornosti ljudi iz salaona. Trebalo bi da je tim ljudima u salonu cilj da prodaju auto i da naue osnovne prosedur u odobravanju kredita. Proses jeste birokratski, ali njegov cilj nije maltertiranje klijenata ve zatita od neplaanja. Kao ovek sa vie od etvrt veka rada u bankarstvu mnogo puta sam se susretao sa pitanjem da li postoje krediti koje ne bi morali da vraaju - untuk je navodno neka ala, jer svi znaju da su mnogi izbegli realno vraanje glavnice (davno je to bilo, Ali se pamti). Povrnost u radu, olako pristupanje kreditnim obavezama su naa nevesela realnost koja se u tom salonu ispoljava kroz prevaljivanje odgovornosti na banke koje samoneto zanovetaju. Svaki posao treba dobro da se pripremi i da se zna ta je ija dunost, a ne da se kupcima osoblje u salonu predstavlja u stilu ja sam, mlad-a, lep-a i umem da se smekam, ali te grozne banke kvare nam posao . Mladjan Lovac 16.09.2012. Sto dalje od SG banke, ni ne pomisljajte na dil sa njima. Nestrucan i neprofesionalan pribadi (cast izuzetcima), odvratno ponasanje, sama banka posluje u maniru sibicara. Sticajem nesrecnih okolnosti bio sam komintent godinama i svasta doziveo. Poslednje od svega sto je da su mi po zatvaranju racuna, mesecima slali opomene za neplaceno odrzavanje racuna. Na kraju su mi rekli da ce mi oprostiti taj digali Samo da upozorim ljude da bankarski sluzbenici ne prestaju sa dokazivanjem nestrucnosti u SG banci. Naime isti ne dozvoljavaju prevremenu otplatu duga po osnovu kartice. Doticna sluzbenica izricita je da se dug MORA placati mesecno. Kao kutu zaposleno u sektoru finansija tako nesto jos nisam cula Pomislila sam da nisam dobro razumela. Medjutim sluzbenica je vrlo IZRICITO naglasila da je untuk NEMOGUCE. Sta reci na untuk. Pitam se koliko treba biti debela veza da bi takav neko radio bilo gde, ne samo u banci Strasno. Societe Generale banka je, po ibu miljenju, jako kruta banka u pogledu saradnje. Ranije su radili samo sa pravnim licima, a od kada su poeli sa stanovnitvom nisu se proslavili. Moj suprug ima kod njih raun, ja sam ovlaeno kutu i dosta stvari zavravam, ali ne na lak nain. Naplauju sve usluge, uslovljavaju raznim smicalicama, kamatu na kreditnu karticu raunaju od dana transakcije, sebuah ne kao druge, od dana dospea min otplate. Imala sam ranije njihovu karticu Guru. Vraena je pre vie od 2 allah aku ugaena ta partija, ali oni je i dalje vode u evidenciji i naplauju godinju naknadu. Da bi bilo ta zavrili morate zakazati termin. Da bi plaali preko e-bankinga bernutrisi predikatati korisnika. Spori i kao da rade u socijalizmu KATASTROFA BANKA. Meni hoce da naplate odrzavanje racuna a NIKADA nisam imao promet na tom racunu Mislim da je to protuzakonito. Zika simic 04.02.2013. E, da super im je je-banking. Ako imas da uplatis na 5 razlicita racunatetki, strini. Moras da ides na salter da prijavis pa da ti untuk prodje. Untuk se zove (J) e banking. Smesni su. Fred kremenko je bolji od njih da sam znao pra potpisivanja. Branko uric 01.03.2013. Nisu zaiteresovani. Godinama sam klijent (untuk im nita ne znai), prole godine mi je bio potreban kredit za kupovinu automobila, odbili su saya sa obrazloenjem da u imati preko 65 tuhan. Tingkat isplate poslednje - nita strano, omatorilo se, a oni, znai, predviaju da mogu da crknem i ostanem im duan. Ne znam ta se dogaa kada neko umre mlad, a u kreditu. Zgranuo sam se kad mi je diler odradio kredit sa drugom bankom saya ke online, bez da su me i videli, sebuah kamoli da sam imao raun kod njih. Home Bank kao da je pravljen pra postojanja windowsa, prediksanje korisnika je biser za sebe. Ma da 23.09.2014. Verovatno najgora banka na svetu. Sada sam srecno razveden od nje. Osoblje katastrofa, usluge katastrofa, prevare i laz na visokom nivou, otimacina i kada spavas. Ja sam sa njima vodio rat, jer su prekrsili ugovor o koriscenju kreditne kartice, ukljucio u pricu Narodnu banku Srbije koja je na kraju bezuslovno stala u odbranu SGB (onaj famozni centar za zastitu korisnika finansijskih usluga - sve sami polupismeni trutovi koji su dobili drzavni posao ) Saya pored svih dostavljenih neoborivih dokaza. Kazu u centru, SGB je u pravu, sebuah vi ako zelite mozete nam podneti zahtev za posredovanje. O kakvom posredovanju trutovi govore kada su vec bezuslovno stali u odbranu banke Ja se pitam ko upravlja finansijama u Srbiji, NBS ili privatne banke Jasmina Radi 02.03.2016. SGB ​​je definitivno najgora banka i najgore poslovanje SGB banke. Ne ljubaznost im je na prvom mestu, osoblje im jako drsko prema klijentu. Sto dalje od ove banke. Banke: online Sve informacije o bankama i njihovoj ponudi, predstavljenje na ovom sajtu, su informativnog karaktera i neobavezujue u bilo kom pogledu. Dobijene su iz medija, kao i javno dostupnih informativnih sredstava pojedinih banaka (web prezentacije, tampani i ostali propagandni materijal). S obzirom da, od momenta preuzimanja do momenta objavljivanja, moe doi do zastarevanja, Vlasnik portala Banke ONLINE ne odgovara za tanost objavljenih informacija. Hak Cipta ONLINE Consulting copy 2004-2013 - Sva prava zadranaTestiranje - NELT Ukupno su 383 korisnika na forumu. 13 registrovanih, 2 sakrivenih i 368 gosta. Administrator Supermoderator Moderator. Detaljnije Najvie korisnika na forumu ikad bilo je 1567 - dana 15 Jul 2016 19:18 Korisnici koji su trenutno na forumu: Korisnici trenutno na forumu: baki60. Bane san. BlackPhantom. Davor Kondic. Nelayan. KristianKG. Magna86 Miodrag3 Mixelotti. Novator Renoje2 Srki94. 79693 Svaki korisnik ovog sajta je odgovoran za sadraj svoje poruke koju objavi na sajtu. Sajt se odrie svake odgovornosti za sadraj tih poruka. Postavljanjem vae poruke ili vaeg autorskog dela na ovaj sajt, saglasni ste da ovaj sajt postaje distributer vaeg dela, saya odriete se mogunosti njegovog povlaenja ili brisanja, bez saglasnosti uprave sajta. Distribucija sadraja sa ovog sajta je dozvoljena samo u nekomercijalne svrhe, uz obaveznu napomenu da je sadraj preuzet sa ovog sajta, i uz obavezno navoenje adrese MyCity sajta. Za sve ostale vidove distribucije obavezni ste da prethodno zatraite odobrenje od vlasnika MyCity sajta. MyCity pokrenuo, administrira i razvija Predrag Damnjanovi. A o ureenju sajta se brine MyCity Tim. Ukoliko elit da nas kontaktirate kliknite ovde. Nai sajtovi: Konten ini dilisensikan dengan Lisensi Creative Commons. Berdasarkan phpBB 2, diterjemahkan oleh Simke, dirancang oleh

No comments:

Post a Comment